  • 1. Data: 2003-02-09 19:59:33
    Temat: umowa przedwstępna sprzedaży mieszkania = sprawa pilna
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Czy jest gdzieś w necie jakiś przykład umowy przedwstępnej sprzedaży
    mieszkania? Może ktoś ma w formie elektronicznej i może podesłać na priv
    mailem?
    Dzięki z góry

    Mam pytanie dodatkowe - jak zmusić kupującego mieszkanie aby zapłacił całość
    kwoty umówionej transakcji a nie np. 50% przy akcie notarianlnym umowie
    kupna-sprzedaży, resztę za 6 miesięcy.

    Jak się zabezpieczyć? Weksle czy paragraf 777 (chyba kc) wystarczy?

    Dziękuję Wam z góry.

  • 2. Data: 2003-02-09 20:54:37
    Od: f...@p...onet.pl

    > Czy jest gdzieś w necie jakiś przykład umowy przedwstępnej sprzedaży
    > mieszkania?

    tutaj zajrzyj
    http://republika.pl/jkdj/przydatne/index.html

  • 3. Data: 2003-02-10 09:21:44
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w wiadomości news:b26bv7$aau$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > kupna-sprzedaży, resztę za 6 miesięcy.
    >
    > Jak się zabezpieczyć? Weksle czy paragraf 777 (chyba kc) wystarczy?

    Tu cos na pewno znajdziesz:
    http://prawo.hoga.pl/prawo_lokalowe/start.asp

  • 4. Data: 2003-02-10 09:30:51
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    powiedzieć mu, że jeśli nie zapłaci, ty nie podpiszesz aktu, to jedyna
    metoda.

    : > Jak się zabezpieczyć? Weksle czy paragraf 777 (chyba kc) wystarczy?

    a) 777 kpc
    b) imho nie wystarczy, to co wymieniłeś zabezpiecza w jakiś sposób płatność,
    ale nie zmusi fizycznie nabywcy do płatności
    c) jeszcze coś - wysokie odsetki za zwłokę + 777 kpc :)

  • 5. Data: 2003-02-10 09:52:26
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm> wrote in
    message news:b26bv7$aau$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > kupna-sprzedaży, resztę za 6 miesięcy.
    >
    > Jak się zabezpieczyć? Weksle czy paragraf 777 (chyba kc) wystarczy?

    Wystarczy po prostu zawrzec to w umowie przedwstepnej,
    a potem jesline zaplaci NIE PODPISYWAC umowy u notariusza...
    az zaplaci.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-02-10 19:58:43
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w wiadomości news:b26bv7$aau$1@foka.acn.pl...

    | Dziękuję Wam z góry.

    Wszystkim dziękuję za odpowiedzi. Jeszcze raz- dziękuję.