eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY › umowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY
    From: ankieta <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY
    Date: Thu, 24 Jan 2008 13:41:38 -0800 (PST)

    cześć,

    mam takie pytanie i problem zarazem.

    otrzymałem do wglądu umowę o pracę na czas określony zawartą na okres
    6 mcy.

    w umowie jest następujące zdanie:
    Umowa ta została zawarta na czas okreslony od 01.04.2008 r. do
    30.09.2008 r. Pracodwca
    dopuszcza mozliwosc skrócenia na wniosek pracownika czasu trwania
    niniejszej umowy.
    Umowa ta moze zostac wypowiedziana z zachowaniem ustawowego okresu
    wypowiedzenia, zgodnie z kodeksem pracy.[...]

    problem w tym, że wyczytałem, iż takiej umowy wypowiedzieć nie
    można :)

    i teraz pytanie:
    czy mam możliwość wypowiedzenia takiej umowy PRZED rozpoczęciem pracy,
    ale PO JEJ PODPISANIU (czyli przed 01.04.2008)? (umowę mam podpisać
    28.01.2008., negocjuję z obecnym pracodawcą podwyżkę ale te negocjacje
    zakończą się raczej na początku lutego). czy lepiej po prostu
    przełożyć podpisanie na później?

    jakie intencje kierują pracodawcą przy sporządzaniu tego typu zapisów?

    serdecznie pozdrawiam,
    magda