eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY › Re: umowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY
  • Data: 2008-01-24 22:17:38
    Temat: Re: umowa o pracę na czas określony i wypowiedzenie PRZED ROZPOCZĘCIEM UMOWY
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Nie.

    > Tak.

    > To są żądne intencje, tylko głupota, spowodowana niewiedzą
    > (nieznajomością obowiązującego prawa).

    A jesteś tego pewien? O tak późnej porze już nie będę szukał źródła,
    ale spotkałem się z opinią, że wszelkie uprawnienia wynikające z KP
    obowiązują pracownika i pracodawcę. Po podpisaniu umowy, ale przed
    rozpoczęciem pracy, strony nie są jeszcze w relacjach
    pracownik-pracodawca. Tym samym umowę taką można rozwiązać choćby
    jednostronnie, bez zachowania okresów wypowiedzenia do momentu dnia
    rozpoczęcia pracy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz