  • 1. Data: 2002-07-01 09:40:19
    Temat: umowa o prace i zadluzenie w firmie
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Witam.

    Wiec jest tak - mam umowe o prace i kilka zaliczek na wynagrodzenie.
    Zaliczki oczywiscie przekraczaja kilka krotnie samo wynagrodzenie.
    Moje pytanie jest takie - ile pracodawca moze odciagac miesiecznie
    z mojego wynagrodzenia na splate tej zaliczki??
    Czy jest to jakis procent wynagrodzenia czy moze jest to jakos inaczej
    ustalane??
    Gdzie mozna o tym poczytac??

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2002-07-01 10:06:20
    Temat: Re: umowa o prace i zadluzenie w firmie
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z mojego wynagrodzenia na splate tej zaliczki??
    > Czy jest to jakis procent wynagrodzenia czy moze jest to jakos inaczej

    I jeszcze jedno - czy w takiej sytuacji nie ma tez jakiegos 3 letniego
    okresu sciagalnosci
    tych zaliczek?? i od jakiej daty - pobrania zaliczki??