  • 1. Data: 2002-07-01 08:53:11
    Temat: Umowa o prace - co robic ?
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Prosze pomozcie:

    jestem w nastepujacej sytuacji. poczatkiem sierpnia zeszlego roku po przejeciu
    mojej firmy przez inna zaproponowano mi w nowej firmie prace. Rozwiazawszy
    umowe o prace na czas nieokreslony w starej firmie podpisalem umowe na czas
    nieokreslony na tych samych warunkach w nowej firmie. Umowy zostaly przez
    mojego szefa przeslane z naszego oddzialu do centrali a ja rozpoczalem prace.
    Caly czas nie otrzymywalem jednak od pracodawcy podpisanej nowej umowy. W koncu
    w styczniu tego roku przedstawiono mi dwie umowy na czas okreslony (od 1
    sierpnia do konca wrzesnia jedna, i od poczatku pazdziernika do konca stycznia
    tego roku) podpisane przez pracodawce, NIE popisane jednak przeze mnie. Nie
    podpisalem ich oczywiscie, poszedlem na zwolnienie, a z dniem 1 lutego tego
    roku oddzial mojej firmy (w ktorym pracowalem) zostal zamkniety.
    Skierowalem sprawe na droge postepowania sadowego, wkrotce mam rozprawe i w
    zwiazku z tym pytania:
    1. jaka mam szanse na wygranie sprawy ?
    2. jaka powienienem przyjac strategie przemowien ?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-07-01 11:11:08
    Temat: Re: Umowa o prace - co robic ?
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

> [...]
    > zwiazku z tym pytania:
    > 1. jaka mam szanse na wygranie sprawy ?
    > 2. jaka powienienem przyjac strategie przemowien ?

    A o co pozwałeś pracodawcę?

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu