    From: "beka-sky" <c...@z...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o prace a weksel
    Date: Tue, 6 Dec 2005 18:16:30 +0100

    Witam

    Spotkał mnie taki problem, mianowicie przy podpisaniu umowy o prace na czas
    nieokreślony
    pracodawca zarządał podpisania przeze mnie weksla in blanco na kwote 20tys

    twierdzac iz jest to jego zabezpieczenie.
    Praca ma charakter biurowy, wynagrodzednie podstawowe.

    Weksel został juz podpisany, w umowie o prace nic na ten temat nie ma.

    Czy można się w tym doszukiwac jakis niejasnych intencji ze strony
    pracowdawcy
    czy raczej jest to powszechnie praktykowane ?

    Wczesniej nie było podstaw by sadzic iz pracodawca jest nieuczciwy
    ale ponieważ rózne rzeczy sie czasem dzieją chciałabym wiedzieć jakie mogą
    być
    ewentualne niekorzystne konsekwencje dla mnie, bądź co z takim wekslem
    można/trzeba zrobić.

    pozdrawiam i z góry dziekuje za sugestie
    Magda .