  • Data: 2005-12-06 19:27:09
    Temat: Re: umowa o prace a weksel
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    beka-sky napisał(a):

    > Czy można się w tym doszukiwac jakis niejasnych intencji ze strony
    > pracowdawcy

    Największym zagrożeniem jest to, że weksel zostanie wypełniony
    niezgodnie z umową. Czy będziesz miała wtedy dowód na to, że druga
    strona przekroczyła swoje uprawnienia?
    http://www.liwiusz.republika.pl/weksel_umowa.html

    > czy raczej jest to powszechnie praktykowane ?

    Raczej nie.

    > Wczesniej nie było podstaw by sadzic iz pracodawca jest nieuczciwy
    > ale ponieważ rózne rzeczy sie czasem dzieją chciałabym wiedzieć jakie mogą
    > być
    > ewentualne niekorzystne konsekwencje dla mnie, bądź co z takim wekslem
    > można/trzeba zrobić.

    Potencjalnie weksel może być wypełniony na dowolnie wysoką kwotę, a
    Ty nie będziesz miała możliwości udowodnienia, że został wypełniony
    niezgodnie z zawartym porozumieniem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz