  • 1. Data: 2005-02-15 19:06:30
    Temat: umowa o pracę a kontrakt
    Od: "wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    żona nauczycielka pyta mnie jaka jest różnica pomiędzy umową o pracę a
    kontraktem, który ma podpisać od 1 września 2005?

    pozdr.

    Wiesiek

  • 2. Data: 2005-02-15 20:15:38
    Temat: Re: umowa o pracę a kontrakt
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik "wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > żona nauczycielka pyta mnie jaka jest różnica pomiędzy umową o pracę a
    > kontraktem, który ma podpisać od 1 września 2005?

    W szkole panstwowej (publicznej)?

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2005-02-16 00:14:26
    Od: "wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > W szkole panstwowej (publicznej)?
    >
    > pozdr
    >
    > cherokee

    W szkole społecznej podstawowej

  • 4. Data: 2005-02-16 07:26:10
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    > W szkole społecznej podstawowej

    A to ci nie doradzę, ale może być niestety tak, ze podpisując kontrakt żona
    będzie musiała płacić sobie sama ZUS, co nie będzie korzystne. Poza tym
    kontrakt pewnie jest na czas określony.

    Druga możliwość to taka, ze chodziło o podpisanie kontraktu - takiego
    papierka związanego z awansem zawodowym, pod warunkiem, ze szkoła ma
    uprawnienia do prowadzenia ścieżek awansu zawodowego. Nawet, jeśli nie ma,
    to tym lepiej dla żony - zadnych z tego pieniędzy, a papierkowej roboty
    sporo.

    pozdr

    cherokee