  • 1. Data: 2007-01-16 19:14:14
    Temat: umowa o dzieło z partnerem
    Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl>

    Mieszkam razem z moim partnerem (nie mężem), który prowadzi jednoosobową
    działalność gospodarczą, oboje jesteśmy zameldowani w tym samym miejscu, czy
    w związku z tym moge z nim współpracować na zasadzie umowy o dzieło?

    --
    Doruni

  • 2. Data: 2007-01-16 19:21:01
    Temat: Re: umowa o dzieło z partnerem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Doruni napisał(a):

    > Mieszkam razem z moim partnerem (nie mężem), który prowadzi jednoosobową
    > działalność gospodarczą, oboje jesteśmy zameldowani w tym samym miejscu, czy
    > w związku z tym moge z nim współpracować na zasadzie umowy o dzieło?

    Aż się boję spytać co to ma być za dzieło ;)

    Ale umowę o dzieło można zawrzeć z każdym (w granicach rozsądku).

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-19 17:30:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Doruni wrote:
    > Mieszkam razem z moim partnerem (nie mężem), który prowadzi jednoosobową
    > działalność gospodarczą, oboje jesteśmy zameldowani w tym samym miejscu, czy
    > w związku z tym moge z nim współpracować na zasadzie umowy o dzieło?

    A dlaczego by nie?

    Urzędy Skarbowego nie interesuje, czy masz stosunki seksualne ze swoim
    pracodawcą/zleceniodawcą, czy też nie ;)

  • 4. Data: 2007-01-20 08:07:30
    Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl>

    > A dlaczego by nie?
    >
    > Urzędy Skarbowego nie interesuje, czy masz stosunki seksualne ze swoim
    > pracodawcą/zleceniodawcą, czy też nie ;)

    Dziękuje za odpowiedzi.
    Mnie chodzi o ten sam adres zameldowania i zamieszkania, stosunki seksualne
    lub ich brak, to oczywiste że nasza prywatna sprawa.

    Pytam też, bo inaczej jest gdy jest sie po ślubie, wówczas (z tego co wiem)
    nie można w ten sposób, obawiałam się, że podobna zasada może występować w
    wypadku gdy prowadzi się wspólne gos. domowe.

    --
    Doruni