  • 1. Data: 2006-03-17 02:27:02
    Temat: umowa o dzieło -pytanie
    Od: "a" <...@...com>

    Mam pytanie odnośnie umowy o dzieło. Chciałbym z niej zrezygnować. Dodam, że
    nie jest on spisana, dodatkowo nie była ustalona kwota w przypadku nie
    wywiązania się umowy. Czy jest możliwe zaniechanie takiej umowy, bez żadnych
    konsekwencji

  • 2. Data: 2006-03-17 07:01:15
    Temat: Re: umowa o dzieło -pytanie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *a* wypowiedziała te słowa:

    > Mam pytanie odnośnie umowy o dzieło. Chciałbym z niej zrezygnować.

    Powiedz jeszcze czy jesteś zamawiającym czy też wykonawcą?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 3. Data: 2006-03-17 07:44:59
    Od: "a" <...@...com>

    wykononawcą, i coś czuję, że firma chce mnie zrobić w ...

  • 4. Data: 2006-03-17 07:52:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *a* wypowiedziała te słowa:

    > wykononawcą, i coś czuję, że firma chce mnie zrobić w ...

    1. Tnij cytaty, pisz POD tekstem, do którego się odnosisz.
    2. Zgodnie z art. 664 kc dopóki dzieło nie zostało ukończone zamawiający
    może w każdej chwili odstąpić od umowy *płacąc* umówione wynagrodzenie
    proporcjonalnie pomniejszone o wartość niewykonaną.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 5. Data: 2006-03-17 08:21:34
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "a" <...@...com> napisał w wiadomości
    > wykononawcą, i coś czuję, że firma chce mnie zrobić w ...

    dlaczego ????

    poczytaj art. 471 i n kc- skutki niewykonania zobowiazan
    w skrajnych przypadkach moze sie domagac i wykonania zobowiazana i
    naprawienia ew szkody.

    pozdrawiam