  • 1. Data: 2006-03-16 21:43:14
    Temat: wypowiedzenie OC, co dalej?
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    Sytuacja następująca:Jako posiadacz pojazdu chcąc zmienić towarzystwo
    ubezpieczeniowe, na 4 dni przed końcem obowiązywania umowy OC wysłałem
    listem poleconym wypowiedzenie.Ubezpieczam auto w nowym towarzystwie,będąc
    przekonany o skuteczności wypowiedzenia. List polecony wraca po 8 dniach z
    adnotacją,że adresat wyprowadził się.Czy w tej sytuacji, ustalając nowy
    adres "starego" towarzystwa ubezpieczeniowego i ponownie wysyłając
    wypowiedzenie będzie ono prawnie skuteczne, czy wpadłem w ustawową pułapkę -
    obowiązku wniesienia pełnych opłat również u poprzedniego ubezpieczyciela?
    Proszę o radę. Może ktoś znalazł się już w takich opresjach? Dzięki za
    podpowiedzi.Pzdr all

  • 2. Data: 2006-03-17 11:02:03
    Temat: Re: wypowiedzenie OC, co dalej?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "jano1" <j...@e...pl> napisał:

    >wypowiedzenie będzie ono prawnie skuteczne,
    TU powinno dowiedzieć się o twoim wypowiedzeniu najpóźniej na 1 dzień
    przed upływem, dlatego w tej sytuacji wypowiedzenie nie będzie
    skuteczne.

    --
    Artur Golański