  • 1. Data: 2006-03-16 22:18:39
    Temat: Zmienil mi sie wierzyciel
    Od: "Adam Zubara" <s...@o...pl>

    Witam grupowiczow.
    Sprawa jest dla mnie przykra, ale tak sie zlozylo, ze jestem dluznikiem
    pewnego banku. Byl wyrok, byl komornik, z ktorym nawet mozna porozmawiac jak
    z czlowiekiem i trohce rozumial moja sytuacje, ale pracowac musi. Jednak
    nawet on nie mial z czego zadowolic mojego wierzyciela.
    Wydawalo mi sie, ze bank juz zrezygnowal. Dzis znowu byl u mnie komornik,
    ale okazuje sie, ze wierzycielem nie jest juz bank. Wierzycielem jest firma
    Ultimo, ktora przejela dlug.

    Zdaje sobie sprawe, ze to ani nie pogarsza, ani nie polepsza mojej sytuacji,
    wszak dluznikiem wciaz jestem niezaleznie od tego kto jest wierzycielem. Ale
    czy Ultimo ma prawo w ten sposob przejmowac dlugi i po raz drugi oddawac
    sprawe do komornika, z wyrokiem juz na siebie?

    Pozdrawiam
    Adam Zubara

  • 2. Data: 2006-03-16 22:26:03
    Temat: Re: Zmienil mi sie wierzyciel
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Ale
    > czy Ultimo ma prawo w ten sposob przejmowac dlugi i po raz drugi oddawac
    > sprawe do komornika, z wyrokiem juz na siebie?

    tak
    cesja wierzytelnosci
    art. 509 i n kc

  • 3. Data: 2006-03-16 23:21:39