  • Data: 2005-11-30 14:42:14
    Temat: umowa o dzielo - firma niechce wydac kopi umowy
    Od: michal<m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam ,
    podopisalem umowe w jednym egzemplarzu , drugi mial mi byc odeslany po
    podpisaniu przez szefa tej firmy ... teraz szef tej firmy mowi , ze nie odesla mi
    kopi
    bo oni tak nie robia i jeszcze wypytuje sie po co mi ta kopia ..
    Pytanie moje brzmi czy moge rzadac od nich wydania kopi i na aki artykul moge sie
    powolac :) dzieki z gory
    Michal

    -> http://usenet.pomocprawna.info