  • Data: 2005-12-06 09:30:27
    Temat: Re: umowa o dzielo - firma niechce wydac kopi umowy
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam,
    > szef firmy powiedzial otwarcie, ze mi nie wyda kopi umowy ..
    > nawet jak mu powiedzialem o art. 276 kodeksu Karnego ....
    > jakies strasznie uparty .. co powinienem teraz zrobic ?
    > gdzie moge napisac skarge na nich ? jak to powinno wygladac ?
    > Pozdrawiam

    Moze takie rozwiazanie bedzie dobre... Niech mnie ktos poprawi, jezeli sie
    myle.

    Pod rygorem wniesienia sprawy do sadu zazadac zaprzestania korzystania z
    Dziela, ktore wykonales, do czasu wydania umowy (jezeli w jej tresci byl
    zawarty paragraf "Strony otrzymuja po X egzemplarzy niniejszej umowy").
    Przypomnij sobie. Niewykonanie tego paragrafu umowy stanowi naruszenie
    warunkow jej zawarcia i upowaznia Cie do wstrzymania efektow pracy na czas
    nieokreslony do momentu wydania Ci umowy. Jezeli przedmiotem umowy bylo
    Zlecenie - PiP powinna pomoc.

    Pozdrawiam,

    Tiger