  • 1. Data: 2005-05-15 19:16:27
    Temat: umowa najmu mieszkania
    Od: "felidae" <f...@a...pl>

    Witam!

    Moje pytanie jest takie: czy w wypadku podpisania umowy najmu mieszkania na
    czas nieokreślony, to żeby była ona ważna niezbędna jest obecność i podpis
    notariusza czy też nie?

    pozdawiam,

    felidae

  • 2. Data: 2005-05-15 21:28:56
    Temat: Re: umowa najmu mieszkania
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dla ważności nie.
    Ale z drugiej strony wobec powszechnego obecnie podpisywania różnych świstków bez
    daty (typu pokwitowanie wymówienia
    umowy) możesz posiłkować się datą pewną na umowie (np. u notariusza).
    JaC