  • 1. Data: 2002-06-18 20:11:06
    Temat: umowa najmu a wspolnota mieszkaniowa
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    Witam grupowiczow. Mam kilka pytan, jezeli cos wiecie na ten temat to
    prosilbym nawet o krotkie wypowiedzi.

    Czy majac umowe najmu z wlascicielem mieszkania wlasnosciowego, ktore jest
    we wspolnocie mieszkaniowej moge brac udzial w uchwalach wspolnoty?

    Czy mam prawo np. zadac od zarzadcy wspolnoty np. klucza do suszarni, klucza
    do drzwi tylnych na klatce? (zarzadca nie chce dorabiac kluczy pomimo, ze
    nie bylo rzadnej uchwaly na ten temat).

    Z tylu bloku jest droga wewnetrzna (taki jest znak), ktora zostala
    zablokowana szlabanem. Klucz ma dozorca, ktory nie chce mi go pozyczyc.
    Podobno o klucz mam wystepowac do gminy. Czy mam prawo korzystac z tej
    drogi? Droga biegnie wzdluz bloku i tylko z tylu moge podjechac samochodem
    np. aby wyladowac meble i wniesc tylnym wejsciem.
    TIA
    Pozdrawiam TU

  • 2. Data: 2002-06-19 08:19:14
    Temat: Re: umowa najmu a wspolnota mieszkaniowa
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > drogi? Droga biegnie wzdluz bloku i tylko z tylu moge podjechac samochodem
    > np. aby wyladowac meble i wniesc tylnym wejsciem.

    Jako najemca nie mozesz glosowac przy podejmowaniu uchwal wspolnoty.
    Popros wlasciciela o pelnomocnictwo - jak Ci go udzieli to bedziesz mogl
    glosowac za niego,
    oczywiscie gdy on sam nie jest aktywny.
    Jezeli chodzi o klucze itp. to uchylam sie od odpowiedzi. Jezeli
    zarzadca jest takim chamem
    to podnies kwestie jego zmiany. No ale to chyba nie bedzie zbyt latwe...

    Pozdrawiam. KonradG.