    From: "Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa najmu a wspolnota mieszkaniowa
    Date: Wed, 19 Jun 2002 10:19:14 +0200

    > Witam grupowiczow. Mam kilka pytan, jezeli cos wiecie na ten temat to
    > prosilbym nawet o krotkie wypowiedzi.
    >
    > Czy majac umowe najmu z wlascicielem mieszkania wlasnosciowego, ktore jest
    > we wspolnocie mieszkaniowej moge brac udzial w uchwalach wspolnoty?
    >
    > Czy mam prawo np. zadac od zarzadcy wspolnoty np. klucza do suszarni,
    klucza
    > do drzwi tylnych na klatce? (zarzadca nie chce dorabiac kluczy pomimo, ze
    > nie bylo rzadnej uchwaly na ten temat).
    >
    > Z tylu bloku jest droga wewnetrzna (taki jest znak), ktora zostala
> [...]
    Jako najemca nie mozesz glosowac przy podejmowaniu uchwal wspolnoty.
    Popros wlasciciela o pelnomocnictwo - jak Ci go udzieli to bedziesz mogl
    glosowac za niego,
    oczywiscie gdy on sam nie jest aktywny.
    Jezeli chodzi o klucze itp. to uchylam sie od odpowiedzi. Jezeli
    zarzadca jest takim chamem
    to podnies kwestie jego zmiany. No ale to chyba nie bedzie zbyt latwe...

    Pozdrawiam. KonradG.