  • 1. Data: 2006-08-20 19:30:24
    Temat: Przyznanie renty
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    Witam
    Sprawa wyglada tak:
    2 lata temu przeszedlem operacje przeszczepienia chrzastki w kolanie mimo
    uplywu czasu kolano nadak mnie boli nie moge normalnie egzystowac wystarczy
    ze wiecej pochodze nie mowiac juz nic o dzwiganiu, teraz czeka mnie operacja
    na drugie kolano, dodatkowo caly czas kuleje na noge operowana 2 lata temu i
    niestety staw biodrowy nadaje sie do wymiany zreszta jestem juz zapisany na
    operacje; ostatnio bedac u lekarza dowiedziaelm sie ze powinienem miec takze
    operacje na kregoslup; na te wszytkie schorzenia mam kwity i opinie lekarza
    ktory nie operwoal (ktory mnie leczy);
    przed operacja 2 lata temu moglem pracowac teraz niestety nie jestem w
    stanie podjac pracy ze wzgledu no potworny bol kolan oraz biodra,
    staram sie o rente ale ZUS odrzucil moj wniosek teraz sprawa trafila do sadu
    i orzecznik sadowy wydal negatywna opinie ( zdolny do pracy) mimo ze lekarz
    ktory mnie leczy operowal i bedzie operwoal, pisal co innego;
    co moge jeszcze zrobic zeby na rozprawie we wrzesniu sad przyznal mi racje
    ze przysluguje mi renta?
    Bardzo prosze o pomoc porade

    Pozdrawiam
    TP

  • 2. Data: 2006-08-20 21:35:57
    Temat: Re: Przyznanie renty
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Aragorn napisał(a):

> [...]
    > ktory mnie leczy operowal i bedzie operwoal, pisal co innego;
    > co moge jeszcze zrobic zeby na rozprawie we wrzesniu sad przyznal mi racje

    Idź jeszcze raz do tego lekarza, który Cię operował i jeszcze będzie Cię
    operował oraz napisał co innego niż orzecznik.

    --
    Kaja