  • 11. Data: 2007-03-16 11:31:15
    Temat: Re: ukryte wady pojazdu - po pół roku od kupna
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > i co rozebrac motor na czynniki pierwsze i dac rame do przeswietlenia?
    > jaja sobie robisz?

    "dopiero jednak teraz mechanik szykując motocykl do sezonu, po zdjęciu
    wszystkich owiewek dopatrzył się pękniętej ramy"
    to słowa autora wątku. Nie sądzę żeby mechanik prześwietlał ramę. Zobaczył
    to od razu, więc przy kupnie też by zobaczył... Moim zdaniem teraz to można
    sobie nadmuchać...

  • 12. Data: 2007-03-16 11:46:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko że minęło pół roku :-). Jaką masz pewność że to nie obecny
    > posiadacz zaliczył glebę, posklejał ramę i teraz ściemnia?

    to juz kwestia do rozstrzygniecia przez rzeczoznawce, mysle ze da sie
    chocby w przyblizeniu okreslic czy takie pekniecie istnieje miesiac, czy
    rok

    > Poza tym autor sam napisał że były symptomy że maszyna leżała, więc
    > czemu od razu tego nie sprawdził?

    slizg, a dzwon po ktorym jest peknieta rama to dwie rozne rzeczy

  • 13. Data: 2007-03-16 11:48:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > "dopiero jednak teraz mechanik szykując motocykl do sezonu, po zdjęciu
    > wszystkich owiewek dopatrzył się pękniętej ramy"

    wazne slowa "po zdjeciu wszystkich owiewek", "mechanik" oraz
    "zaszpachlowana" jak kupujesz samochod to tez skropiesz lakier na dachy
    aby sprawdzic czy z 2 nie jest zespawany?

    > to od razu, więc przy kupnie też by zobaczył...

    zobaczylby jakby rozebral pol motocykla, to nei jest normalna praktyka
    przy kupowaniu pojazdow

  • 14. Data: 2007-03-16 13:39:18
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    przepraszam , nie miałem zamiaru takiej burzy wywoływać, "sklepanie gościowi
    miski" miało charakter głównie metaforyczny, natomiast mówiąc o stworzeniu
    precedensu bardziej chodziło mi o to, żeby jeden z drugim cwaniaczek
    wiedział czym grozi taki proceder, nie słyszałem dotychczas o ukaraniu bądź
    postępowaniu prokuratorskim
    Zaś powoływanie się na sprawę tzw "wanny wassermana " dobitnie świadczy o
    niskich lotach piszącego.
    Proszę zrozumieć, że nie byłem w stanie rozpoznać pęknięcia ramy w chwili
    zakupu nawet zdejmując owiewki , po półrocznym użytkowaniu drgania zrobiły
    swoje, szpachla zaczęła siękruszyć i odsłoniła tajemnicę.
    Jak miałem się poczuć kiedy zdałem sobie sprawe, że jeździłem "żywą
    torpedą".
    Jeżdżę motocyklem od 1986 r i dotychczas z własnej winy nie miałem żadnych
    poważnych wypadków, więc nie chciałbym żeby to się stało z powodu czyjejś
    beztroski, bezmyślności czy wręcz bandytyzmu.
    Ilu ludzi rocznie kończy żywot przez takie zabiegi - nikt nie wie.
    Chciałbym tylko przykładnie potraktować kogoś kto jest na tyle perfidny,że
    szafuje ludzkim życiem.
    pozdrawiam wszystkich
    szczególnie jednośladowych prawników

  • 15. Data: 2007-03-16 14:05:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym tylko przykładnie potraktować kogoś kto jest na tyle
    > perfidny,że szafuje ludzkim życiem.

    jak juz zapewne sie doczytales problem polega na udowodnieniu, jesli to
    byl jeden wlasciciel, to masz szanse, choc moze sporo cie to kosztowac,
    jesli wlascicieli bylo kilku, szanse drastycznie maleja

  • 16. Data: 2007-03-16 15:08:49
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    taa , podejrzewałem, że tak będzie, mam w razie czego kontakt z rzetelnym
    rzeczoznawcą,
    no i porozmawiałem z gościem od którego kupiłem motocykl, oczywiście zarzeka
    sie,
    że o tym nie wiedział i w takim stanie kupił motocykl, - użytkował go przez
    ponad dwa lata więc da się z taką dokładnością ustalić czy to za jego
    "kadencji" się stało i że napewno nie jest moim udziałem. Zaproponowałem mu
    ugodę polegającą na tym , że będzie partycypował w kosztach wymiany ramy,
    przebąkiwał o kontaktowaniu się z poprzednim właścicielem ale jakoś tak bez
    przekonania,
    jeżeli to wina poprzedniego użytkownika - ma możliwość obrony, jeżeli jego -
    to cóż .
    Pewnie wygranie sprawy cywilnej będzie w razie czego bardzo trudne ale
    jeżeli zajdzie taka konieczność będę próbował.
    to tyle
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2007-03-16 15:13:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pewnie wygranie sprawy cywilnej będzie w razie czego bardzo trudne ale
    > jeżeli zajdzie taka konieczność będę próbował.
    > to tyle

    zatem powodzenia, najpierw pogadaj z rzeczoznawca czy i w jakim stopniu
    jest w stanie ustalic czas pekniecia

  • 18. Data: 2007-03-16 19:28:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak. Pytanie kto.
    > Dokladnie. Wiec pomysl 'klepania maski' poprzedniemu wlascicielowi, w
    > momencie kiedy nie ma sie pewnosci ze wiedzial on o tym uszkodzeniu,
    > jest przejawem gowniarstwa.

    no ciekawe co ma zrobic czlowiek ktory moglby sie znalezc na miejscu
    goscia ktory prosi o eutanazje obecnie?
    Tez bym naklepal. A pozniej zglosil przestepstwo narazenia na utrate
    zycia lub zdrowia na policji.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 19. Data: 2007-03-21 08:48:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    http://moto.wp.pl/kat,45754,wid,8778246,wiadomosc.ht
    ml?P%5Bpage%5D=1

    artykul w sam raz dla ciebie :)
    jedyny problem to w udowodnieniu kto to zrobil