  • Data: 2004-04-17 23:37:25
    Temat: ujawnienie "tajemnic" firmy - co moge ujawnic ?
    Od: "LuK" <l...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Ostatnio natrafilem w internecie na dyskusje o firmie w ktorej pracowalem.
    Chetnie bym sie podzielil informacjami o tej firmie oraz informacjami TEJ
    firmy z innymi ludzmi ktorzy np. maja watpliwosci co do wspolpracy z ta
    firma, lub maja jakies inne problemy. Wiem, ze wczesniej czy pozniej to co
    napisze to trafi do wlascicieli ten firmy wiec nie chce miec z tego tytulu
    nieprzyjemnosci. Oczywiscie chce sie pod tym podpisac swoim imieniem i
    nazwiskiem!! oraz zadeklarowac pomoc w udzieleniu informacji innym ludziom.
    Wlasciwie to bardziej chcialbym sie podzielic swoim zdaniem, swoimi
    odczuciami zwiazanymi z ta firma (a sa to odczucia negatywne) Ale nie wiem
    dokad prawnie moge sie posunac. Nie chce, ze nie chce miez pozniej z tego
    powodu problemow ze np, cos za duzo powiedzialem. Dodam, ze niczego niczego
    nie podpisywalem o zakazie ujawnianiania "tajemnic firmowych" podczas pracy
    w tej firmie.
    Czysto przykladowe informacje ktorymi "dziele sie z innymi", ktore z nich sa
    niezgodne z prawem?:
    - duzy balagan w firmie
    - brak logicznego systemu zarzadzania firma i ogolny brak ladu i porzadku
    - duza nieudolnosc "szefostwa"
    - podejscie firmy do klienta (np. aby jak najwiecej zarobic - niewazne jak)
    - orientacyjne dochody firmy oraz jej oddzialow
    - ilosc "obracanej" gotowki przez firme
    - luki w systemie informatycznym firmy
    - istniejace pozwy pracownikow do sadu pracu (tu akurat szczera prawda, sam
    zlozylem pozew do sady pracy, a czy moge pokazac go osobm trzecim ? )
    - duze niejasnosci prawne w funkckcjonowaniu firmy
    - łamanie prawa przez firme - zgloszone do prokuratury

    Wiem, ze moj post jest troche dziwny. Akurat z tej strony prawa to nie mam
    najmniejsyego pojecia. Dziekuje za odpowiedzi!
    Dobranoc!!