  • 1. Data: 2002-07-02 17:27:27
    Temat: rękojmia bez gwarancji ??
    Od: "duzman" <d...@i...pl>

    Witam, zakupiłem niedawno rower i dostalem wytyczne, gdzie sie zglosic celem
    dokonania przegladu i podbicia gwarancji. Zanim jednak dotarlem do serwisu
    moj rower doznal defektu,a mianowicie starl sie calkowicie gwint w korbie .
    Czy przysługuje mi rękojmia ? pozdrawiam duzman

  • 2. Data: 2002-07-02 18:13:02
    Temat: Re: rękojmia bez gwarancji ??
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "duzman" <d...@i...pl> naskrobał/a w

    > Czy przysługuje mi rękojmia ? pozdrawiam duzman

    Tak, to są dwie, niezależne rzeczy.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    I'm just driving this way to piss you off.

  • 3. Data: 2002-07-03 08:07:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Tak na pewno ma do niej prawo - jednak problemem moze byc udowodnienie, że wada
    podlegajaca rekojmi jest zdarzenie ktore Cie spotkalo.

    1/ Czy chodzi o gwint przy korbie pedalow ?
    2/ Czy sam montowales pedaly jesli o ten gwint chodzi ?
    3/ Czy w instrukcji obslugi nic nie bylo npaisane nt. montazu tej czesci ?

    4/ wiecej i...@h...pl - jesli chcesz pozdrawiam Dominik