  • 1. Data: 2003-12-04 14:55:48
    Temat: udostepnianie internetu w sieci osiedlowej
    Od: "Marlen" <h...@w...pl>

    Witam,

    w zasadzie to powinnam napisac na grupe prawno-informatyczno ale takiej nie
    ma. Do rzeczy. Mam na siebie lacze internetowe DSL , ktore udostepniam w
    sieci blokowej ( osiedlowej ), nie czerpie z tego zysku - wszyscy placimy
    rowno. Pytanie brzmi: czy jestem w jakis sposob odpowiedzialna za to co
    pobieraja/wysylaja osoby z mojej sieci ? Czy moge zostac oskarzona o to ze
    ktos z mojej sieci sciaga np nielegalne oprogramowanie czy tez mp3. Pisze te
    wiadomosc zatrwozona ostatnimi kontrolami ( albo plotkami ? ) policji ;-(

    pozdrawiam
    Marlen

  • 2. Data: 2003-12-04 15:15:22
    Temat: Re: udostepnianie internetu w sieci osiedlowej
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Marlen napisał:

    > Czy moge zostac oskarzona o to ze
    > ktos z mojej sieci sciaga np nielegalne oprogramowanie czy tez mp3.

    a pomagasz w tym?
    Ewentualnie czy służysz informacją, radą, udzielaniem środków
    technicznych w tym celu?

    pzodrawiam

  • 3. Data: 2003-12-04 16:31:26
    Od: "Marlen" <h...@w...pl>

    > a pomagasz w tym?
    > Ewentualnie czy służysz informacją, radą, udzielaniem środków
    > technicznych w tym celu?

    nie pomagam w sensie instruktazu, moja pomoc jednak polega na udostepnieniu
    lacza. czyli dzieki mojemu laczu ktos moze lamac prawo. czy to ze jestem
    swiadoma ze ktos w ten sposob lamie prawo zmusza mnie do jakiejs interwencji
    ?

    Marlen

  • 4. Data: 2003-12-04 16:41:31
    Od: "Dex" <a...@m...com>

    No wlasnie, jak to jest? Czy swiadczac taka usluge nie trzeba przypadkiem
    miec zarejestrowanej firmy? Bo przeciez ktos reprezentuje to "zrzeszenie"
    uzytkownikow, placi rachunki, itd.

  • 5. Data: 2003-12-04 17:48:50
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Marlen napisał:

> [...]
    > swiadoma ze ktos w ten sposob lamie prawo zmusza mnie do jakiejs interwencji

    faktycznie,
    już rozumiem dlaczego facet ze sklepu gdzie kupiłem śrubokręt wciąż za
    mną łazi.
    On sprawdza czy kogoś nie zabiję :-).

    Poważniej: Bez przesady. Nie odpowiadasz za innych.

  • 6. Data: 2003-12-04 21:41:43
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Dex" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    > No wlasnie, jak to jest? Czy swiadczac taka usluge nie
    > trzeba przypadkiem miec zarejestrowanej firmy? Bo przeciez
    > ktos reprezentuje to "zrzeszenie" uzytkownikow, placi
    > rachunki, itd.

    jaką usługę ?
    usługę swiadczy tepsa , a my dzielimy się opłatami

  • 7. Data: 2003-12-05 09:08:19
    Od: "Marlen" <h...@w...pl>

    więc jak jest. Jestem winna i czekają mnie tortury, czy mogę żyć spokojnie ?
    ;-)

    Marlen