  • 1. Data: 2002-09-23 11:14:03
    Temat: uczestnictwo w procesie osoby trzeciej i cos jeszcze
    Od: "msz" <m...@z...com.pl>

    Pewnie nie trudno bedzie odpowiedziec prawnikowi na moje pytania:

    -moja żone czeka rozprawa w Sadzie Pracy, mam troche wieksza "swiadomosc
    prawna" niz ona i przygotowuje dla niej pozew. Chcialbym wiedziec czy moge
    wraz z nia zasiadac w sadzie i wspierac ja w trakcie procesu czy pozostaje
    tylko miejsce dla publicznosci

    -czy dokumenty zrodlowe pozywanej firmy, do ktorych dostepu nie mam, ale
    wiem ze istnieja, moge nazwac dowodem, jezeli nie to jak je nazwac i czy od
    razu zadac ich przedstawienia, czy dopiero gdy zostanie zakwestionowana ich
    tresc

    Gdyby ktos z Bydgoszczy chcial nas reprezentowac w dosc prostej sprawie na
    zasadzie: platne po sukcesie prosze o kontakt 604063233

    Marek