  • Data: 2005-07-22 19:36:16
    Temat: uczelnia trzyma swiadectwo i nie chce wydac
    Od: "napis" <n...@b...n.ie> szukaj wiadomości tego autora

    Zalegam z opłatami na jednej z prywatnych uczelni nastawionej na zysk.
    Zrezygnowałem z nauki i już nie jestem ich studentem, jednak nie chcą mi
    wydać mojego świadectwa maturalnego. Słyszałem, że taka praktyka jest
    nielegalna, ale na co się powołać i gdzie szukać pomocy gdy znów tam
    pójdę i będę się spierał z panią z dziekanatu?