  • 41. Data: 2005-02-17 12:04:15
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ps mam nadzieje ze takich "tolerancyjnych" barankow jak ty nie ma za wiele
    > :)

    tolerancja do tego nic nie ma, jezeli ktos sie gdzies wprowadza to powinien
    sie dostosowac do zasad tam panujacych,
    a jezlei cos powstaje gdy juz tammieksza, powinien wtedy inerweniowac, a nie
    gdy interes sie rokreci,
    dla niego nikt knajpy nie zamknie, a za takie zagrania jakie proponuje to
    moga mu niezle zycie umilic.

    P.

  • 42. Data: 2005-02-17 12:23:07
    Od: "markus" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > tolerancja do tego nic nie ma, jezeli ktos sie gdzies wprowadza to
    powinien
    > sie dostosowac do zasad tam panujacych,

    nie, jezeli zasady tam panujące nie są zgodne z prawem.

  • 43. Data: 2005-02-18 13:05:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "markus" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiele

    > powinien
    >
    > nie, jezeli zasady tam panujące nie są zgodne z prawem.

    jezeli jest popelnione wykroczenie, a tutaj jest (zaklocanie "ciszy nocnej")
    to wzywa straz miejksa, nagrywa te rozmowe, nagrywa kamera ich interwencje
    i jezeli Ci sa przekupni donosi do wojewodzkiej (czy jak to tam na wsi
    wyglada).
    A to co on proponuje to czyste chamswto (chdozi glownie o zalozenie za
    piraca)
    i sam najprawdopodobniej popelnia w tym przyapdku przestepstwo (art 234.)
    Tez na podobnego bezczelnego (kretyna?) niedawno trafilem, opisalem w watku
    "cham podajacy sie za prawnika"

    P.

  • 44. Data: 2005-02-18 13:11:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    acha jeszcze jedno

    > Po prostu nie rozumiesz, że ten człowiek, całkowicie słusznie, próbuje w
    > prawie znaleźć ratunek dla siebie i swojej rodziny, w tym przede
    wszystkim -
    > dla dzieci. Dla ciebie jest On pieniaczem. Dla mnie ty jesteś pożałowania
    > godnym "ekspertem". Nie rozróżniasz dobra i zła, prawa i bezprawia.

    kiedy ja sie nazwalem ekspertem? Jestes ciut bezczelny nie uwazasz?
    Zawsze mowilem ze jest to grupa dyskusyjna i jak kazdy mam prawo sie
    wypowiedziec na dany temat.
    Pisalem wielokrotnie, nie jestem prawnikiem, ale nikt mi nie ma prawa
    zabronic wyrazic swa opinie na dany temat.
    jezeli komus sie nie podoba top moze stad pojsc, zalozyc sobie forum i tam
    dobierac rozmowcow.
    Jezeli komus zalezy tylko i wylacznie na porazdie pranwej, od tego sa
    kancelarie prawnicze, piszac
    tutaj (do kilku tysiecy czytelnikow) powinien sie liczycz z faktem ze ktos
    moze miec odmeinne zdanie i sie z tym nie
    bedzie kryl..

    P.