    From: "leomir" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uchwala wspolnoty dzialajaca wstecz
    Date: Wed, 26 May 2004 15:06:27 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@linux.wrzeszcz.net

    Witam

    Mam wielka prośbe otóż jestem najemcą mieszkania tzw. komunalnego, w
    budynku zarządzanym przez wspólnotę.
    W tym tygodniu tj. 24.05.2004 otrzymałem z Biura Obsługi Mieszkńców
    nastepującej treści pismo:
    " BOM nr informuje, że został zmieniony sosób rozliczania centralnego
    ogrzewania od dnia 01.01.2003 za Pana lokal.
    Powyższe zostało spowodowane Uchwałą nr 04/2003 z dnia 18.08.2003r Wspólnoty
    Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy... " Wszystkie cytowane daty są
    zgodne z oryginalnymi dokumentami. Jestem zaskoczony działaniem uchwały
    wstecz, informacja o zmianach otrzymaną prawie rok później jak również
    treści gdyż ogrzewane są jedynie dwa pokoje natomiast pozostała część
    mieszkania: WC, kuchnia i przedpokój są pozbawione CO (ze wzgledów
    technicznych nigdy nie istniało) i często w okresie grzewczym dogrzewam te
    pomieszczenia grzejnikami elektrycznymi. Jak moge zakwestionować
    absurdalność uchwały lub co powinienem wykonać by nie płaćić za coś czego
    nie otrzymam? Podobnego wątku na grupie nie znalazłem więc jeżeli takowy
    istnieje to przepraszam za śmiecenie i poprosze o link.
    Pozdrawiam
    Leomir