  • 1. Data: 2005-06-09 08:13:01
    Temat: ubezpieczenie/odszkodowanie czy jakkolwiek to się zwie
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Witam serdecznie !!
    Mam pytanko a mianowicie złamałam rękę i miałam ją w gips włożoną 31
    listopada, gips mi zdjęli po 6 tygodniach. Jednak przez nawał pracy i
    głupiego pracodawcę nie otrzymałam od niego ksiązeczki przez co zapomniałam
    się ubiegać o jakąkolwiek sprawę finansową. Teraz zastanawiam się czy coś
    mogę jeszcze z tym zrobić. Mam wszystkie potrzebne papiery tzn. od lekarza.
    Książeczki nadal nie mam i nie pracuję teraz (jestem na bezrobotnym) I
    pytanie do was, co mogę teraz zrobić i gdzie iść co wyrobić żeby jeszcze tą
    kasę dostać - z tego co się wcześniej oriętowałam to byłoby to ok 500 zl :/
    więc sporo, a nie powiem nie przelewa mi się ostatnio.
    Będę ogromnie wdzięczna za Waszą pomoc.
    Pozdrawiam serdecznie, Iza