  • 1. Data: 2005-06-09 07:59:13
    Temat: alimenty dla ojca
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Ojciec wniosl pozew o alimenty przeciwko mnie i moim dwom synom do sadu
    w miejscowosci w ktorej mieszkam , z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy bez
    obecnosci powoda.Powod mieszka 300 km dalej w Warszawie.Sad nakazal
    powodowi stawiennictwo osobiste. W zwiazku z tym powod zlozyl prosbe o
    wycofanie pozwu , a ja dostalem decyzje o zdjeciu sprawy z wokandy i mam
    2 tygodnie na wyrazenie sprzeciwu od ....
    no wlasnie..Od czego ??? Czy mam zglosic sprzeciw (mam zamiar..)
    przeciwko wycofaniu pozwu czy zdjeciu sprawy z wokandy ..Nie wiem
    Chce zeby sprawa odbyla sie (syn rowniez tego chce)
    Bardzo prosze o jakas podpowiedz :)

    pozdrawiam YaBBY

  • 2. Data: 2005-06-09 11:21:15
    Temat: Re: alimenty dla ojca
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    yabby napisał(a):

> [...]
    > przeciwko wycofaniu pozwu czy zdjeciu sprawy z wokandy ..Nie wiem
    > Chce zeby sprawa odbyla sie (syn rowniez tego chce)

    Napisz, że nie wyrażasz zgody na cofnięcie powództwa.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam