  • 1. Data: 2005-06-09 08:38:10
    Temat: WARTA - problem z uznaniem szkody ...
    Od: "newsy" <j...@g...pl>

    Witam!
    2 tygodnie temu mialem lekką stłuczę - wjechałem w samochód jadący przede
    mną. Uszkodzenia to: wgnieciony błotnik i maska, połamany grill, zderzak,
    zbita lampa. Maska sie nie otwierała.
    Miałem wykupiony pełny specjalny pakiet AC i OC, samochód odstawiłem do
    warsztatu, wcześniej absolutnie żadnej szkody. Dzisiaj otrzymałem telefon,
    że rzeczoznawca mimo dodatkowych oględzin nie uznał uszkodzonej chłodnicy i
    hydraulicznej regulacji świateł, argumentując, że do ich uszkodzenia nie
    doszło w wyniku stłuczki :)

    Poradzcie prosze co mam w takiej sytuacji zrobic bo ręce mi opadaja jak
    slysze o takich ******* !

    Dzieki, michał

    Ps. jeśli był ten wątek przerabiany to sory, ale na prawde nie mam czasu na
    google.

  • 2. Data: 2005-06-09 09:05:20
    Temat: Re: WARTA - problem z uznaniem szkody ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "newsy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    To zostaje sąd, który powoła biegłego z listy biegłych.

  • 3. Data: 2005-06-09 09:53:59
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 9 Jun 2005 10:38:10 +0200, newsy napisał/napisała:
    > Poradzcie prosze co mam w takiej sytuacji zrobic bo ręce mi opadaja jak
    > slysze o takich ******* !

    sad i to im szybciej tym lepiej.
    Kumpel tez sie z nimi sadzi w bardzo podobnej sprawie z drobnym wyjatkiem:
    on nie byl winien, jemu wjechali w tylek :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070