    From: "Agnieszka R" <v...@A...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ubezpieczenie od NNW na uczelni - beznadziejny przypadek
    Date: Thu, 4 Feb 2010 18:46:40 +0100

    Witam,
    Moja koleżanka niefortunnie stanęła na uczelni i złamała nogę dn. 24
    września 2009 r. Ubezpieczenie od NNW obejmowało okres od 19 września 2008
    r. Do 19 września 2009r. W następnym roku ubezpieczenie było zawarte na
    okres od 1 października 2009 r. Do 1 października 2010 r. Generali z którym
    umowy były zawarte stwierdziło, że zdarzenie nastąpiło w czasie nie objętym
    ubezpieczeniem.

    1. Czy jest jakiś przepis mówiący o tym, że uczelnia powinna zachować
    ciągłość w ubezpieczaniu studentów?
    2. Czy można doszukiwać się jakiś domniemań, że studentka podtrzymuje umowę
    z roku na rok i świadczenie powinno jej się należeć mimo tych 11 dni
    przerwy?
    3. Czy należą się jakiekolwiek roszczenia? Czy można się gdzieś odwołać?
    Jeśli tak to gdzie?

    Nie znam dokładnie umowy zawartej pomiędzy towarzystwem ubezpieczeń oraz
    odpowiedzi ubezpieczyciela na wniosek poszkodowanej.
    Zbulwersowałam się, więc piszę 'na gorąco' jeśli ktoś się zainteresuje tym
    przypadkiem to mogę poszukać warunków umowy oraz poprosić koleżankę by
    podrzuciła mi decyzję i ją przepisać.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka R