  • Data: 2010-02-04 19:53:43
    Temat: Re: ubezpieczenie od NNW na uczelni - beznadziejny przypadek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/4/2010 11:46 AM, Agnieszka R wrote:
    > Witam,
    > Moja koleżanka niefortunnie stanęła na uczelni i złamała nogę dn. 24
    > września 2009 r. Ubezpieczenie od NNW obejmowało okres od 19 września 2008
    > r. Do 19 września 2009r.

    A dlaczego tak dziwnie?

    > 1. Czy jest jakiś przepis mówiący o tym, że uczelnia powinna zachować
    > ciągłość w ubezpieczaniu studentów?

    W ogóle nie ma takiego obowiązku.Robi to, bo ubezpieczycile odpala im
    kase za kazdego złapanego studenta. Kazda kasa sie liczy.

    > 2. Czy można doszukiwać się jakiś domniemań, że studentka podtrzymuje umowę
    > z roku na rok i świadczenie powinno jej się należeć mimo tych 11 dni
    > przerwy?

    Nie.
    Idź na uczelnie i poproś o wgląd w tą ubiegłoroczną polisę.
    Dziwne, że została zawarta na tak dziwny okres, ale jeśli tak została
    rzeczywiscie zawarta, no to sory. Juz po gwarancji.