    From: "piotrek" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ubezpieczalnia- pomocy!!!
    Date: Tue, 10 Jun 2003 09:49:43 +0200
    Sender: r...@o...pl@213.17.128.248

    czesc mialem stluczke nie z mojej winy, koles pijany przerysowal mi pol
    auta.przyjechala policja , spisali wszystko i kazali czekac na wezwanie bo
    bede swiadkiem w sprawie.powiedzieli zebym zglosil u swojego ubezpieczyciela
    szkode, co zrobilem i opisali mi samochod co i jak rozwalone.i tu zaczyna
    sie problem.czekqm na wezwanie z policji juz 3 tydfzien i nic, a chce
    samochod zrobic.
    1. jak sie ma sprawa jesli gosc nie mial ubezpieczonego samochodu?.ojcu
    gosc w ubezpieczalni cos wspominal ze jak sprawca nie jest ubezpieczony to
    beda z naszego ac sciagac i przepadna nam znizki(cos o 20% wspominal), a my
    jak chcemy to mozemy goscia potem skarzyc w sadzie.
    czy jest to wogole mozliwe?, przeciez to skandal.
    2. slyszalem ze w sytuacji jak koles nie jest ubezpieczony to robia
    samochod z " funduszu gwarancyjnego", czyli ja defakto nic na tym nie trace.

    poradzcie co robic bo dzis jade do ubezpieczalni i nie chce byc zrobiony w
    konia.
    dzieki wielkie i sory ze NTG
    piotrek