  • 1. Data: 2004-06-02 15:56:28
    Temat: ubezp. zdrowotne
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam
    prosze o odpowiedź na następujące pytanie: Jestem osobą bezrobotną,
    zarejestrowaną w Urzędzie Pracy. W międzyczasie podjęłam pracę na umowę-
    zlecenie, która obowiązywała luty-marzec. Jako osoba zarejestrowana mam
    obowiązek powiadomić Urząd o podjęciu pracy w ciągu 5 dni, jednakże tego nie
    zrobiłam z niewiedzy, dopiero zrobiłam to pod koniec maja przy wizycie. Nie
    pobierałam zasiłku przez ten okres.Musiłam sie wyrejetrować i zarejestrowac
    od nowa. Pod koniec marca przebywałam w szpitalu, gdzie mialam wykonywany
    zabieg. Dostałam dziś pismo z Urzędu, że z dniem podjęcia pracy zostałam
    wyrejestrowana (początek lutego). Firma nie płaciła za mnie składek
    zdrowotnych, jestem studentką zaoczną. Urząd pracy tez mnie wyrejetrował,
    wiec moje pytanie brzmi: kto zapłacił za mój pobyt w szpitalu i koszty
    leczenia. Urząd ?? bo w końcu płacił skladki, bo nie wiedział.Czy teraz je
    wycofają. CZy ja bede musiała pokryc koszty leczenia?
    Dziękuję kompetentnym osobom za pomoc
    Mumin

  • 2. Data: 2004-06-02 18:42:24
    Temat: Re: ubezp. zdrowotne
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Słonik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    urzad wycofa składki i za brak ubezpieczenia zostaniesz obciążona
    kosztami leczenia i pobytu w szpitalu .

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-02 18:57:11
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    > urzad wycofa składki i za brak ubezpieczenia zostaniesz obciążona
    > kosztami leczenia i pobytu w szpitalu .
    >
    > --

    Witam!
    Do dlaczego w takim razie firma nie zaplacila składek ? Rozumiem, ze umowa
    zlecenie w przypadku studenta zwalnia ich z tego? Kto w takim razie ta
    skladke oplaca? Ja sama czy tez szkoła do ktorej chodze ? (studia zaoczne).