eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[ubezp] odszkodowanie: do ilu lat po wypadku można się starać? › [ubezp] odszkodowanie: do ilu lat po wypadku można się starać?
  • Data: 2004-08-11 21:28:20
    Temat: [ubezp] odszkodowanie: do ilu lat po wypadku można się starać?
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wypadek mial miejsce w 1999 roku.
    Uszkodzenie ciała ze skutkiem niezdolności powyżej 7 dni.
    Sprawca był ubezpieczony w PZU (OC).
    Dotąd PZU oczekiwało prawomocnego wyroku sądu, by wypłacić odszkodowanie.
    Teraz jest prawomocny wyrok, tym samym winny.
    (5 lat jest wynikiem przewlekania sprawy i dwukrotnych apelacji)

    PYTANIE:
    Pojawiały się sugestie pracowników PZU o dwóch latach od wypadku, kiedy można
    starać się o odszkodowanie.
    Jesli nie miałem dotąd wyroku (wskazania winnego przez sąd), jakiego oczekiwał
    ubezpieczyciel, to czy teraz nadal mogę (po 5 latach) występować o
    odszkodowanie?
    Czy też już jest za późno?

    Najwert