  • Data: 2009-02-23 22:08:12
    Temat: ubawilem się jak czytałem co napisaliście
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL
    >
    > A kto potem to poskłada do kupy, odpowietrzy i poniesie konsekwencje
    > ewentualnego spartaczenia roboty, hmm?
    I w sytuacji gdy nie mogą wsadzić wężyka do baku i zwyczajowo proszą ( mogą
    kazać tylko to trochę nieładnie) o otworzenie maski słyszą że: Jotte, Verox,
    Lawa ( niepotrzebne skreślić ) nie wyrażają zgody na pobranie próbki z pompy
    wtryskowej. Wtedy z za samochodu wychodzi cud krokodylkowa ( 90-60-90 ) w tak
    kusym krokodylkowym mundurku że widać gdzie się pończochy kończą. I trzepocząc
    rzęsami słodkim głosem mówi że bardzo przeprasza za stratę czasu. Oczywiście
    można jechać dalej. Ale ona proponuje kolację ze śniadaniem u niej w domu. I ze
    przyjdą jeszcze dwie jej koleżanki. Bo jeśli jej kolegom nie udało się wsadzić
    wężyka to ona w ramach rekompensaty ułatwi wsadzanie innego wężyka w inny wlew.
    W tym momencie słychać głos zony że trzeba wstawać do pracy. W realu będzie to
    wyglądało tak. Co pan chce odkręcać przy moim silniku. Protestuję. W tym
    momencie łysy pan krokodylek w kombinezonie krzyknie do swojego kolegi w
    mundurze roboczym żeby przyniósł druk na zatrzymanie samochodu. Samochód na
    parking przy urzędzie celnym. sprawdzą jak będą chcieli i czas mieli. Uprzejmie
    poinformują że jak: Jotte, Verox, Lawa ( niepotrzebne skreślić ) da z buta trzy
    kilometry do tyłu to dojdzie do PKSu. Pól roku samochód pognije na parkingu
    strzeżonym przy UC i go będzie można uprzejmie odebrać. Oczywiście po uiszczeniu
    wszystkich mandatów i innych kar. Bo oni zapomną że zatrzymali samochód.
    Przypomną sobie jak się dym zacznie robić. Wtedy Heniek weźmie 5 litrów oranżady
    i wleje do zbiornika. Bez żadnych konsekwencji dla Heńka taki samochód mógłby
    stać u nich góra dwa tygodnie. Ale pól roku bez powodu to przesada i Heniek
    zjebki by dostał. A jak będzie oranżada w zbiorniku to nie dostanie zjebków
    tylko pochwalę.