  • Data: 2009-02-23 23:54:47
    Temat: Re: ubawilem się jak czytałem co napisaliście
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:139f.00000298.49a31e4c@newsgate.onet.pl k...@o...pl
    <k...@o...pl> pisze:

    > I w sytuacji gdy nie mogą wsadzić wężyka do baku i zwyczajowo proszą (
    > mogą kazać tylko to trochę nieładnie) o otworzenie maski słyszą że
    [cut wizje i fantasmagorie]
    Szybko się takim towarem jaki wchłaniasz załatwisz, słowo daję...
    Żadne z psów się nie poważą na kręcenie przy aucie na drodze.
    Konsekwencje z tytułu uszkodzenia mienia to pikuś, gorzej jeśli coś się
    stanie w zakresie bezpieczeństwa.
    Zatrzymają auto bo miało filtr przed zbiornikiem (może fabryczny?) i rurki
    nie mogli wetknąć?
    Nie kierowcy wina. Sprawa potoczy się dalej, jeśli paliwo będzie OK.
    Pominę tu ewidentne pierdoły o fabrykowaniu dowodów, bo na to to trzeba by
    odpowiedzieć, że pan Heniek nie miał nic do roboty, gdyż celników było tylko
    dwóch i obaj zginęli na drodze w niewyjaśnionych okolicznościach, zaś ich
    ciała całkowicie spłonęły w służbowym samochodzie.

    --
    Jotte