  • 1. Data: 2003-10-14 15:07:46
    Temat: tymczasowa rejestracja samochodu
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zarejestrowalem samochod i otrzymalem tymczasowy dowod rejestracyjny.
    W ciagu 30 dni mialem sie zglosic po staly dowod rejestracyjny.
    Niestety zapomnialem :(
    Obecnie minelo 45 dni od kiedy dostalem tymczasowy dowod rejestracyjny.
    Mozecie mi powiedziec co teraz bedzie? Czego moge sie spodziewac przy nastepnej
    wizycie w urzedzie komunikacji? Od nowa bede musial wyrabiac tymczasowy dowod
    rejestracyjny? czy jakas kare mi dowala za spoznienie?

    z gory dzieki za odp.

    pozdrawiam

    aac

  • 2. Data: 2003-10-15 08:48:27
    Temat: Re: tymczasowa rejestracja samochodu
    Od: "Robert" <g...@g...pl>

    idz do urzedu jezdzisz na niewaznym dowodzie,
    kara ??? moze jakas jest ale o niej nie slyszlem (nigdy nie dostalem)

    robert