  • 1. Data: 2005-05-23 20:41:29
    Temat: Ewidencja Przebiegu Pojazdu Leasingowego - czy trzeba ?
    Od: l...@v...pl

    Czy prowadząc firmę, użytkując auto leasingowe muszę prowadzić ewidencję
    przebiegu tego auta, jeśli kierują nim moi pracownicy (auto osobowe) ?

  • 2. Data: 2005-05-24 05:35:46
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Użytkownik" <l...@v...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:5f1f.00001675.42923ff8@newsgate.onet.pl

    > Czy prowadząc firmę, użytkując auto leasingowe muszę prowadzić ewidencję
    > przebiegu tego auta, jeśli kierują nim moi pracownicy (auto osobowe) ?

    Jeśli chcesz szczegółowo rozliczać pracowników
    z przejechanych kilometrów (np. zużycie paliwa:
    ilość paliwa/100km) to wprowadź karty drogowe,
    ale to będzie tylko Twoja wola bo nikt nie może
    Cię to tego zmusić.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 3. Data: 2005-05-24 06:57:17
    Od: l...@v...pl

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.
    > "Denerwować się - to mścić się na własnym

    Czyli jedynie chęć rozliczania się z pracownikami z tego jako korzystają z
    pojazdu - może mnie do tego skłonić, ewentualnie jeśli będę rozliczać
    przejazdy ich samochodami dla celów służbowych (ale to inna sprawa) ?

    Czyli np. nic nie stoi na przeszkodzie aby moj pracownik uzytkujacy auto
    leasingowe jeździł nim w czasie wolnym a ja nie muszę tego ewidencjonować ?
    (tak chcę aby bylo)