  • 1. Data: 2008-05-17 13:22:23
    Temat: lata pracy
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Czy studia magisterskie wliczają się obecnie do lat pracy? Jestem
    zatrudniony od 5 miesięcy na umowę o pracę, na stanowisku urzędniczym.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2008-05-17 15:32:53
    Temat: Re: lata pracy
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 17 Maj, 15:22, Michał <m...@o...pl> wrote:
    > Czy studia magisterskie wliczają się obecnie do lat pracy? Jestem
    > zatrudniony od 5 miesięcy na umowę o pracę, na stanowisku urzędniczym.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michał

    tak wliczają

  • 3. Data: 2008-05-17 16:21:22
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > tak wliczają

    Czyli muszę jakieś podanie napisać do dyrektora, bo pensję mi płacą tak, że
    w rubryce "wysługa lat" czy jakoś tak widnieje zero. Po pięciu latach pracy
    ponoć przysługuje dodatek w wysokości 5% liczony od podstawowego
    wynagrodzenia oraz jakieś dodatkowe dni urlopu.

    Na jakie paragrafy powinienem się powołać oraz czy jest szansa jakiejś
    rekompensaty za te 5 miesięcy? Nota bene dyrektor jest z wykształcenia
    prawnikiem, ale nie jesteśmy ze sobą zbytnio zaprzyjaźnieni, delikatnie
    mówiąc, więc jak go spytam czy mi się należy i co mi się należy, to mnie
    wyśle na drzewo.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2008-05-17 17:22:25
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Michał <m...@o...pl> napisal:
> [...]
    > ponoć przysługuje dodatek w wysokości 5% liczony od podstawowego
    > wynagrodzenia oraz jakieś dodatkowe dni urlopu.

    O ile wiem, wliczanie dotyczy uprawnien urlopowych, ale dodatku za staz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-05-17 17:59:14
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > prawnikiem, ale nie jesteśmy ze sobą zbytnio zaprzyjaźnieni, delikatnie
    > mówiąc, więc jak go spytam czy mi się należy i co mi się należy, to mnie

    a może liczą po 5 latach pracy w tej firmie, a nie ogólnym 5 letnim
    stażu pracy

  • 6. Data: 2008-05-17 18:16:58
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Michał <m...@o...pl> napisal:
> [...]
    > ponoć przysługuje dodatek w wysokości 5% liczony od podstawowego
    > wynagrodzenia oraz jakieś dodatkowe dni urlopu.

    O ile wiem, wliczanie dotyczy uprawnien urlopowych, a nie dodatku za staz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2008-05-18 17:28:08
    Od: "JW" <j...@m...com>

    > O ile wiem, wliczanie dotyczy uprawnien urlopowych, a nie dodatku za staz.

    dokladnie.