  • 1. Data: 2011-01-13 07:37:01
    Temat: teoretycznie..
    Od: Krzysiek <s...@p...fm>

    Mocno irytujące wydaje mi się grzebanie przy emeryturach "normalnej"
    siły roboczej takiej jak ja, podczas gdy rząd bardzo zgrabnie wykręca
    się od podniesienia wieku emerytalnego mundurowym.
    Często jako powód jest podawana jakaś "umowa społeczna".
    1. Na jakiej "umowie społecznej" opierają się rządzący?
    2. Czy miałby sens wniesienie przeze mnie "szarą siłę roboczą" jakiegoś
    pozwu w sprawie nierównego traktowania przez instytucje państwowe, które
    tak nierówno traktują swoich obywateli?
    pzdr
    Szara Masa