  • 1. Data: 2004-02-16 10:15:11
    Temat: TPSA i oplaty niezgodne z ustawa?
    Od: "Wojtek" <v...@p...onet.pl>

    Witam!
    Problem jest nastepujacy. TPSA kaze sobie placic za zastrzezenie numeru 3,66
    zl miesiecznie. Przeciez jest to niezgodne z ustawa "O ochronie danych
    osobowych".
    Co mozna zrobic by nie pobierali za to oplaty?

  • 2. Data: 2004-02-16 15:48:41
    Temat: Re: TPSA i oplaty niezgodne z ustawa?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie zastrzegać, tylko nie wyrażać zgody na podawanie danych. Ale to by
    było chyba za proste.

  • 3. Data: 2004-02-17 06:49:30
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    >Nie zastrzegać, tylko nie wyrażać zgody na podawanie danych. Ale to by
    >było chyba za proste.

    dziwne. mi zastrzegli za darmo. z etgo co pamiętam to usługa prezentacji
    numeru jest płatna 3 PLN / m-c...

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 4. Data: 2004-02-17 19:19:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dziwne. mi zastrzegli za darmo. z etgo co pamiętam to usługa prezentacji
    > numeru jest płatna 3 PLN / m-c...

    Ale prezentacja numeru, to chyba nie to samo, o co chodziło autorowi.

  • 5. Data: 2004-02-18 07:12:23
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    >Ale prezentacja numeru, to chyba nie to samo, o co chodziło autorowi.

    no może trochę zboczyłem z tematu. chciałem zasugerować że może nie
    dogadali się co jest tam i ile płatne na tej Błękitnej Linii

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 6. Data: 2004-02-18 11:42:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no może trochę zboczyłem z tematu. chciałem zasugerować że może nie
    > dogadali się co jest tam i ile płatne na tej Błękitnej Linii

    Ta błękitna linia, to w ogóle jest pomyłka i bezsens. Coś się z nimi
    uzgadnia. Żadnego dowodu na to nie ma. Później tylko nieporozumienia
    wychodzą z tego. Jak były BOK, to zawsze można było wziąć potwierdzenie na
    piśmie. Jakiś mądry inaczej musiał to wymyślić w TP SA. Wszystkie firmy
    stają na głowie, by być jak najbliżej klienta i coś mu zaoferować, bo jest
    szansa, że przy okazji coś innego kupi, a oni na odwrót. A ciekawe jak ma
    poznać ich ofertę osoba, która nie ma telefony i nie może sobie na tę
    błękitna zadzwonić? Po prostu kretynizm w mojej ocenie.

  • 7. Data: 2004-02-24 11:39:32
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    racja. Coprawda może taki klient zapier..lac do telepunktu, ale kto jednio z
    drugim kojarzy?