  • 1. Data: 2004-02-16 11:34:37
    Temat: pytanie o prowadzenie biura rachunkowego?
    Od: "R_K" <i...@w...pl>

    witam,

    prosze o informacje czy osoba prowadzaca jednoosobowa dzialnosc gospodarcza
    (!!!), nie posiadajaca
    uprawnienia do uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych, moze prowadzic
    biuro rachunkowe, zatrudniajac i powierzajac prowadzenie czynnosci
    zwiazanych z ta dzialanoscia pracownikowi ktory ma wszelkie wymagane
    licancje i pozwolenia ?? Czy tez moze przywilej taki jest dany wylacznie
    spolkom ??

    Czytam rozporzadzenie MF (z dnia 7 grudnia 2001 r.
    w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
    Dz.U.2001.148.1652) i nie jest dla mnie to do konca zrozumiale.

  • 2. Data: 2004-02-17 20:52:58
    Temat: Re: pytanie o prowadzenie biura rachunkowego?
    Od: "RK" <i...@w...pl>

    Użytkownik "R_K" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > prosze o informacje

    dzieki za zasypanie mnie informacjami z pomoca. od razu mi sie wszystko
    rozjasnilo :P

    ---
    R_K