    From: "conet" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tel. komórkowy -umowa uzyczenia?
    Date: Thu, 29 Jul 2004 19:42:02 +0200

    Witam,
    W noworozpoczetej działalnosci gospodarczej, dla minimalizacji kosztu wielu
    koniecznych rozmów z telefonu komórkowego chciałbym poprosić znajomego,
    który ma ma w swojej firmie dużo telefonów komórkowych i w związku z tym
    bardzo korzystne ceny połączeń o użyczenie jednego z aparatów. Będzie to
    umowa bezpłatnego użyczenia a koszty połączeń będą refakturowane na moja
    działalność. W tym celu, prosze mnie poprawić, jeśli jestem w błędzie,
    nalezy:
    1. Zawrzeć umowę bezpłatnego użyczenia.
    2. Według informacji z US w koszty będę mógł zaliczyć tylko rozmowy, ale nie
    abonament (OK. bo znajomy wliczy sobie to w koszty).
    3. Co z VAT-em?. Refakturowane będą rozmowy nett czy brutto?
    4. Czy sa inne aspekty, na które należy zwrócić uwagę?.
    Dziękuję za uwagę
    Jacek