  • 1. Data: 2006-05-25 18:00:05
    Temat: tajemnica korespondenci - ale nie u nas
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    mamy kolejny przyklad IV RP , a moze to powrot to PRL

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,3145377.html
    dla nieklikatych
    "Wiosną zeszłego roku pani Krystyna nadała na poczcie list do Stanów
    Zjednoczonych. W środku było kilka kartek papieru: wyciąg z aktu urodzenia
    z jednej z krakowskich parafii z roku 1895, świadectwo urodzenia z 1913
    roku i ów rachunek za "prace kominiarskie" z 1910 roku. Miała pecha, bo
    celnik akurat jej list wybrał do rutynowej kontroli. Widząc, co jest w
    środku, wstrzymał wysyłkę i zawartość przekazał koordynatorowi ds.
    zabytków w Izbie Celnej w Warszawie."

    jak cos takiego widze to mnie siecisnienie podnosi. nic tylko zostac
    eksremista

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 2. Data: 2006-05-26 08:00:17
    Temat: Re: tajemnica korespondenci - ale nie u nas
    Od: stern <s...@0...pl>

    leon napisał(a):
> [...]
    > Widząc, co jest w środku, wstrzymał wysyłkę i zawartość przekazał
    > koordynatorowi ds. zabytków w Izbie Celnej w Warszawie."

    co cię bulwersuje ?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-05-26 15:27:40
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > co cię bulwersuje ?

    nie sadzisz, iz w poslce obowiazuje cos takiego jak tajemnica
    korespondencji?

    leon

  • 4. Data: 2006-05-26 15:50:37
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:op.s95zwefhiexfap@7z51bgb8s25e81c.telgam.pl
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > nie sadzisz, iz w poslce obowiazuje cos takiego jak tajemnica
    > korespondencji?
    >
    > leon
    idąc twoim tokiem rozumowania, to wysyłając listem kradziony obraz z
    Kościoła Mariackego, też należy powołać sie na tajemnicę korespondencji ?

    abul

  • 5. Data: 2006-05-26 16:11:50
    Od: Paweł K. <b...@m...com>

> [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > nie sadzisz, iz w poslce obowiazuje cos takiego jak tajemnica

    Nie bierz tego świństwa więcej. To szkodzi ;)

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2006-05-26 23:03:39
    Od: buraxta <b...@g...com>

    anakonda wrote:
    > idąc twoim tokiem rozumowania, to wysyłając listem kradziony obraz z
    > Kościoła Mariackego, też należy powołać sie na tajemnicę korespondencji ?

    Czyżbyś sugerował otwieranie wszystkich listów w Polsce gdyby nie było
    wiadomo kto go ukradł? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-05-27 10:48:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    leon napisał(a):

    > nie sadzisz, iz w poslce obowiazuje cos takiego jak tajemnica
    > korespondencji?

    owszem,
    ale w tym zakresie doznaje uszczerbku na podstawie art. 61 ustawy o
    Służbie celnej.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911