  • 1. Data: 2003-02-19 17:26:12
    Temat: tablica z nazwą miejscowości - pomocy
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Szanowny Państwo,

    Miejsce w którym mieszkam od lat nie ma tablicy informującej o nazwie
    miejscowości X. Miejscowość X mieści się po jednej stronie drogi
    wojewódzkiej, po drugiej jest inna miejscowość o podobnej nazwie powiedzmy
    Y.

    Już wiele razy tłumaczyłem ludziom, znajomym jak mają tam dojechać, że adres
    wskazuje na miejscowość X ale trzeba znaleźć się w Y. Taka sytuacja jest od
    4-5 lat. Pomijam fakt podania adresu telefonicznie do Straży Pożarnej,
    Pogotowia czy Policji bo nigdy nie dojadą. 2 lata temu mój teść miał zawał i
    nikt nie przyjechał, bo nie wiadomo jak do nas dotrzeć.

    Bardzo proszę o informacje jakimi paragrafami się podeprzeć aby Gmina - bądź
    co bądź spora - byłaby w stanie wystawić tablicę z nazwą miejscowości -
    oczywiście szybko i na swój koszt/

    dzięki za informacje