  • 1. Data: 2003-02-19 17:10:55
    Temat: wadliwa instrukacja obsługi !!!
    Od: dinox<d...@o...pl>

    Postram sie po krótce przedstawić mój problem:

    -zakupiłem notebook`a
    -minął okres gwarancyjny
    -posługując się instrukcją obsługi, postanowiłem zmodernizować
    komputer, NIESTETY INSTRUKCJA ZAWIERAŁA BŁEDNE INFORMACJE,
    przy wykonywaniu krok po kroku, według instrukcji (błednej!!!),
    czynności mających na celu modernizację komputera doszło do jego
    uszkodzenia.

    Czy w jakikolwiek sposób i na podstawie jakich przepisów, mogę
    dochodzić swoich racji?

    Uważam że do uszkodzenia doszło w wyniku wadliwie napisanej
    instrukcji która jest integralną częścia produktu... niestety panowie w
    firmie tak nie uważają

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-02-19 18:04:26
    Temat: Re: wadliwa instrukacja obsługi !!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co piszesz, wynika, że szkoda powstała z winy producenta, który
    dostarczył instrukcję. Wówczas na ogólnych zasadach należy Ci się
    odszkodowanie. Tylko czy potrafisz udowodnić, że robiłeś wszystko dobrze?

  • 3. Data: 2003-02-20 05:46:41
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > przy wykonywaniu krok po kroku, według instrukcji (błednej!!!),
    > czynności mających na celu modernizację komputera doszło do jego
    > uszkodzenia.

    podaj ten fragment blednej instrukcji, ktory doprowadzil do uszkodzenia
    kompa

    ssj5

  • 4. Data: 2003-02-20 09:47:21
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    ssj5 wrote:

    > podaj ten fragment blednej instrukcji, ktory doprowadzil do uszkodzenia
    > kompa

    Tez sie zastanawiam, ktora instrukcja zawiera informacje o modernizacji
    notebooka :) Moze chodzi o upgrade BIOSu ?

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 5. Data: 2003-02-20 10:53:14
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> wrote in message

    > Tez sie zastanawiam, ktora instrukcja zawiera informacje o modernizacji
    > notebooka :) Moze chodzi o upgrade BIOSu ?

    Dołożenie modułu RAM? Włożenia karty PCMCIA?? Ale jak to można źle
    zrobić????

    Depi.

  • 6. Data: 2003-02-20 13:38:31
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Dołożenie modułu RAM? Włożenia karty PCMCIA?? Ale jak to można źle
    > zrobić????

    mozna, np, przy wlaczonym kompie. jesli masz karte grafiki np. z TV-out -
    wloz do gnizad przewody przy wlaczonym kompie - podlaczajac uprzednio do
    telewizorka. zobaczysz jak szybko karta sie spali.znajomy to przezyl:-(((( a
    wczesniej uprzedzalem go

    ssj5

  • 7. Data: 2003-02-20 14:07:12
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b32lp4$61r$1@atlantis.news.tpi.pl>, ssj5 wrote:
> [...]
    > telewizorka. zobaczysz jak szybko karta sie spali.znajomy to przezyl:-(((( a

    Eeee, no mi sie to dość czesto zdarza, a mam 3 takie karty, dwie ATI i
    jedną voodoo3. Moze znajomy ma jakies dzikie fazy w gniazdkach?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2003-02-20 14:23:48
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Eeee, no mi sie to dość czesto zdarza, a mam 3 takie karty, dwie ATI i
    > jedną voodoo3. Moze znajomy ma jakies dzikie fazy w gniazdkach?

    nie zartuj! podlaczasz karty TV do telewizorka przy wlaczonym kompie? i
    telewizorze?

    ssj5

  • 9. Data: 2003-02-20 14:46:36
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "ssj5" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > nie zartuj! podlaczasz karty TV do telewizorka przy wlaczonym kompie? i
    > telewizorze?

    Tes to robilem. Przeciez na telwizyjnym kablu nie ma prawie napiecia...

    Depi.

  • 10. Data: 2003-02-20 14:50:32
    Od: "Klemens" <k...@h...pl>

    > telewizorka. zobaczysz jak szybko karta sie spali.znajomy to
    przezyl:-(((( a
    > wczesniej uprzedzalem go

    W takim razie to była wina karty graf. Standarty sygnałów i gniazd
    audio-video pozwalają na podłączanie urządzeń przy włączonym zasilaniu.