  • 1. Data: 2003-02-19 17:04:58
    Temat: Oferta dla adwokata z Trójmiasta
    Od: "MarekZ" <m...@w...pl>

    Witam !

    Niedługo zacznę batalię o odszkodowanie. Są mocne podstawy żeby ją wygrać.
    Oferuję procent od wygranej sumy. Pytania i oferty tylko na priv

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-02-19 19:34:17
    Temat: Re: Oferta dla adwokata z Trójmiasta
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niedługo zacznę batalię o odszkodowanie. Są mocne podstawy żeby ją wygrać.
    > Oferuję procent od wygranej sumy. Pytania i oferty tylko na priv

    Co ty facet proponujesz!!!
    My świadczymy usługi za rzetelne i fachowe prowadzenie sprawy i za to
    bierzemy wynagrodzenie. Nie pracujemy za efekty końcowe, jest to niezgodne z
    etyką zawodową!!!

    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-02-19 21:43:15
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Grupy wrote:
    > My świadczymy usługi za rzetelne i fachowe prowadzenie sprawy i za to
    > bierzemy wynagrodzenie. Nie pracujemy za efekty końcowe, jest to niezgodne z
    > etyką zawodową!!!

    ciekawe dlaczego...

    KG

  • 4. Data: 2003-02-19 21:56:37
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Taki system obowiązuje w USA. W Polsce honoraria adwokackie płacone są za
    wykonywanie pracy, a nie za jej efekt. W Polsce mamy szczegółowo opisany
    system stawek minimalnych dla adwokatów. Oczywiście dla klientów system
    amerykański jest korzystniejszy. Zdejmuje z nich ryzyko. No i premiuje
    lepszych, skuteczniejszych, adwokatów. Jednak polskie przepisy nie
    dopuszczają takich rozwiązań.

    >Nie pracujemy za efekty końcowe, jest to niezgodne z
    > etyką zawodową!!

    ??
    Nie wiem jak branie zwiększonej odpowiedzialności za efekty miałoby być
    niezgodne z etyką zawodową.

    Pozdrawiam,
    MArta