  • 1. Data: 2008-04-13 18:49:01
    Temat: szukam specjalisty od spraw spadkowych
    Od: "Krzysztof " <k...@g...pl>

    ..jak w temacie w warszawie
    trzeba poprowadzić sprawę spadkową gdzie jest paru spadkobierców w tym paru
    wydziedziczonych i właśnie do poprowadzenia sprawy w ich imieniu szukam
    prawnika.

    proszę o kontakt na maila

    pozdrawiam
    k)

  • 2. Data: 2008-04-13 19:23:00
    Temat: Re: szukam specjalisty od spraw spadkowych
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > wydziedziczonych i właśnie do poprowadzenia sprawy w ich imieniu szukam

    A w jakiej miejscowości?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-04-13 19:51:26
    Od: jans <j...@f...pl>

    Mecenas pisze:

    > A w jakiej miejscowości?
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał
    To Ty za mało bystry do tej sprawy.
    jans

  • 4. Data: 2008-04-13 19:53:07
    Od: "Krzysztof " <k...@g...pl>

    tak jak pisałem w Warszawie

    k)

  • 5. Data: 2008-04-13 20:27:27
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > wydziedziczonych i właśnie do poprowadzenia sprawy w ich imieniu szukam

    Zaraz, ale skoro są wydziedziczeni, czyli wg zmarłego *nie zasługiwali*
    na spadek, to o co chodzi?

    Czyżby znowu jakiś przekręt?

    Miejcie trochę honoru...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2008-04-13 20:38:04
    Od: "Krzysztof " <k...@g...pl>

    > Czyżby znowu jakiś przekręt?
    >
    > Miejcie trochę honoru...

    a jezeli zmarły był sukinsynem i bił zonę i dzieci albo był psyhicznie chory
    i tak sobie część wydziedziczył a część nie?

    nie wiesz o co chodzi,
    nie znasz sie na tym,
    nie wiesz co to zachowek
    nie masz nic do powiedzenia w temacie to milcz

    pozdrawiam
    k)

  • 7. Data: 2008-04-13 20:45:03
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > nie znasz sie na tym,
    > nie wiesz co to zachowek
    > nie masz nic do powiedzenia w temacie to milcz

    Ale wiem, że należy uszanować wolę zmarłego. Na negocjacje był czas, jak
    żył. Teraz powinno się zastosować.

  • 8. Data: 2008-04-13 20:54:11
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Krzysztof pisze: