  • Data: 2007-07-09 09:52:55
    Temat: swiezo upieczony mgr, umowa o prace, a Siły Zbrojne RP
    Od: |Pio| <pio_wa@_wytnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jak z punktu widzenia pracownika, a jak z pracodawcy, wygląda kwestia
    zatrudnienia człowieka, nad którym przez 1 rok wisi mozliwość powołania
    do czynnej słuzby wojskowej?

    WKU ma 1 rok od daty złożenia dokumentów o uzyskaniu wykształcenia
    wyższego na takie powołanie. Może będę miał w pazdzierniku okazję
    podpisać umowę o pracę, a wtedy być może będę już magistrem.

    Co stanie się jeśli zostanę powołany? Umowa ulegnie rozwiązaniu?
    zawieszeniu? będę miał jakieś prawne możliwości jej odzyskania? (czy
    pozostaje słowna umowa z pracodawcą?)

    Czy lepiej - z mojego punktu widzenia pozostać przez ten - ryzykowny -
    rok na umowie o dzieło?

    PS. Jeszcze pytanie teoretycznie - powiedzmy, że zakładam działalność
    gosp. - co dzieje się w momencie powołania? mam te kilka dni na
    zwinięcie interesu? przecież w polskich urzędaćprocedury trwają znacznie
    dłużej..

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,