  • Data: 2007-07-10 08:28:04
    Temat: Re: swiezo upieczony mgr, umowa o prace, a Siły Zbrojne RP
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f6uemt$ls8$1@news.onet.pl...

    > e team.. ja na jednej komisji to poznalem najlepszego speca i najnowsze
    > osiagneicia medycyny

    Słabo. Na jednej z komisji "medycy" wykonali mi "niezbędne badania specjalistyczne",
    co potwierdzili podpisami i pieczątkami. Sęk w tym, że musieli wzrokiem wykonać
    gastroskopię (niepotrzebną co prawda ;-) ), ale również "rezonans". Poza długopisem
    i skoroszytami u nich sprzętu nie widziałem - musieli zrobić to wzrokiem i to w
    czasie
    poniżej minuty na oba badania. Po gastroskopii owej nie czułem jakiegokolwiek
    dyskomfortu - rewelka po prostu - widać przewagę techniki wojskowej nad cywilną.
    Polecam. ;-);-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Gdy byłem mały, ukradłem książkę pornograficzną napisaną Braillem